indukční cívka

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: indukční cívka

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 22 črc 2011, 16:27

jo nad tím sem přemýšlel,ale nechce se mi investovat ještě do altíku 9+ regulator a pak by se to asi ani nelibilo komisarum.Dneska sem zkoumal to místo.Možna se tam ty dve civky od pionyra vejdou,musim vypustit benzin a sundat nadrz a vyzkouset to.Jo po tom zapalku sem uz taky koukal,je pekny,ale ta cena jeste hezci...:-((

Re: indukční cívka

od Jirka-MT9 » 22 črc 2011, 15:29

No a nebylo by lepší přejít na 12V? Já jsem se také dlouho snažil s 6V, ale neustálé problémy při denním svícení s dynamem na hranici únosnosti jsem podlehl a předělal to na 12V a mám zatím klid. Je fakt, že jsem to udělal až po testaci a 2 letech provozu. Prostě jsem se odklonil od originality ke spolehlivosti. :P Ještě když jsem bojoval s 6V rozvodem, tak jsem zvažoval toot zapalování : http://www.imfsoft.cz/hardware/produkty ... on-tci.asp - mělo by makat od 3,5V, myslím že to není špatná volba. :twisted:

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 22 črc 2011, 13:30

Ne od Pavla ji nemám.Volal sem mu a ríkal,že ma jen na 12V na 6V neni schopný sehnat.Ale ono je to takový divný.Sehnal jsem právě origo bezkontakt píšou tam,měl by chodit od 6V-16V.Ale na tech 6V to nebylo dobry,sice to jelo,ale spatne a td..sehnal sem civku k bezkontaktu 6V odpor má 1,7ohmu,coz by melo byt dobre.Na kladívko by mela mít cívka 5ohmu(ta puvodni v motoce ma 1,7ohmu,ale je jeste puvodni B20,ale je vadna).Na tech 6V to moc neslapalo,kdyz sem napájel na zkousku 12V tak to chodilo dobre.Podle dokumentace sem zjistil,že tech origo civek je hodne a vetsina moc dobre nefunguje.Tak sem si rekl ,ze bych radsi pouzil neco jineho,funkcniho.Jenze je blby,ze se zadna nevejde na puvodni misto.

Re: indukční cívka

od Dneprstein » 22 črc 2011, 09:41

Cívka na Malucha je velká cca jako ta na Š120. U Dněpra s hranatou nádrží se v pohodě vejde pod nádrž pod horní rámovou trubku (já ji mám přichycenou nad horním držákem motoru hned před klaksonem). Co vím, tak ale pod starou kapkovitou nádrž se prý nacpat nedá, neboť její "tunel" je příliš úzký (a kolik místa tam má Ural netušim už vůbec)...

Re: indukční cívka

od Jirka-MT9 » 22 črc 2011, 09:23

Osobně bych ji zkusil reklamovat u Pavla, pokud jsi jí kupoval u něj. Tu samou má v motorce kolega a bez problémů, jiskra slušná. Možná jsi jen chytil černého Petra :? . O cívce z Malucha jsem také uvažoval, ale když jsem viděl to hrozné těleso, tak jsem měl obavu, že to Dněpr neuveze :D - prostě na můj vkus moooc velká. Tak jsem na jarním srazu koupil od Pavla tu na kontakt i bezkontakt a až bude chuť, tak ji snad i namontuju. :roll: :P

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 22 črc 2011, 06:43

Po vcerejsim badani sem si potvrdil,ze mam slabou jiskru(strileni,smrt svicek atd).Dosla mi trpelivost a ac nove origo civky na bezkontakt a na kladivko sem odpojil a na draty propojil 2 6v z pionyra.Jiskr,ze by to zapalilo stodolu,motor chyta,pravidelny chod.Ted by me zajimalo viz predesle odpovedi.Je lepsi ty civky 8v z pionyra nebo z malucha?jeste me napadla civka z Vari nebo podobnych stroju(kvuli rozmerum). Je mi jasny ,ze jde o odpor primarniho vinuti.Mate nekdo fotku pro inspiraci umisteni tech civek,civky?Nevite jake ma rozmery ta z malucha?Projde to testaci?diky za radu

Re: indukční cívka

od Míra » 06 čer 2011, 11:37

jak ke kterýmu. k cdi bezkontaktu ne, ale tam můžeš použít klidně 12V cívku určenou pro cdi, u ní na napětí prakticky nezáleží. ke klasice, tranzistorovýmu bezkontaktu můžeš použít jakoukoliv cívku ke kladívku. jinak 12V cívka z malucha, co byla montovaná S předřadným odporem bude chodit na 6V spolehlivě (samozřejmě bez odporu).
jinak když sem jezdil bez alternátoru, jezdil sem na baterku z jawky 6V a 12V cívku z malucha (co odpor nikdy neměla, tzn skutečně na 12V), chodila i při tomhle nižším napětí naprosto bez problémů.

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 06 čer 2011, 10:51

Tak sem to dnes proveroval.Kucera ma jen 12v.6v nesezene.Dalsi dodavatel prislibil,ze snad bude.jeste me napadlo,vyzkouset civky z trabanta a bude jisto.Jde k bezkontaktu pouzit starou civku na kladivko?

Re: indukční cívka

od Dneprstein » 05 čer 2011, 19:51

Ale to právě klidně cívka dělat může. Jednak se zahřeje a začne fungovat trochu jinak než studená, jednak teplý svíčky maj jinej odpor než studený. Ale asi na to nepřijdeš, pokud nevyzkoušíš nějakou 100% dobrou. Tohle moc nejde nějak proměřit. Ale 6V dvouvývodou cívku fakt nevim, kde by se dala splašit... Ještě, pokud máš ty svíčky začouzený, tak bys mohl zkusit ochudit směs, případně tam dát o něco teplejší svíčky, jestli to nepomůže...

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 05 čer 2011, 19:45

tak ona vyloženě není špatná.Normálně nastartuju vse je ok,jedu to kus projet a tak kilometru to zacne vynechavat a strilet pak zdechne a nejde natocit.Staci tak 5min pockat az schladnou svicky a jedu domu a jsou ocouzeny,obcas mokry.Jakou cívku pouzivate na tech 6v? (na burze v chotusicich sem pri nakupu toho zapalováni,narazil taky na majitele opozita,rikal ze to zapalko slape jako víno,ale ta civka co k nemu davaji mu odesla 3x,ted ma novou a ta drzi,tak sem si vzal provedeni bez civky.Jen sem se pitomec nezeptal jakou ma:-(( ).

Re: indukční cívka

od Dneprstein » 05 čer 2011, 19:38

Ta cívka umírá naprosto bez varování. Mě umřela normálně během jízdy po Strakonický a zůstal jsem stát na Zbraslavi...

Re: indukční cívka

od Mira3.0.9 » 05 čer 2011, 19:08

au asi 14 dní se pokouším rozchodit a seřídit Urálka.Odchazejí mi stále svíčky.Nejdříve jsem dal nový odstředivý regulátor,bylo to lepší.pak sem zjistil,že je přerušená jedna fajfka,dal jsem je nové,ale stejně to není ono.V sobotu jsem byl na burze a narazil náhodou na origoš nový bezkontakt,tak jsem ho tam dal,Jiskra je o poznání větší a má lepší modrou barvu.Ale stejně se mi svíčky po krátké jízdě přestanou házet.Takže už zbývá jen ta cívka(mám tu opletenou hadrovou).Koukal jsem jak ste o ni psali viz začátek,ale píšou tam,že je na 12v a ja mam 6v a další věc je,že chci zachovat její umístění.(kvůli testaci a líp to vypada).Původní majitel asi s tim uz mel problem,protoze mám vyřízlý kus toho víka rozvodu,tak by ji už teplo nemělo zničit.Ja to nechapu,kdyz sem to koupil,tak to jezdilo a ja reším problém za problémem:-))

Re: indukční cívka

od Vici » 26 dub 2011, 23:51

Ta cívka co jsem psal je pro rozdělovač a je uchycena na horním držáku motoru, ale rozhodně neslouží jako horní držák motoru. Je na něm pouze uchycena dvěma šrouby....

Re: indukční cívka

od Míra » 26 dub 2011, 23:21

mám doma zbytečně cívku, která zároveň slouží jako horní držák motoru, je pro motor s rozdělovačem - má jen jeden vývod.

Re: indukční cívka

od Vici » 26 dub 2011, 21:59

Nemáte někdo náhodou starou indukční cívku, klidně nefunkční s označením JG-4085? Jde mi jen o obal aby byl nepoškozený.

Nahoru