od Michal » 20 čer 2018, 21:12
Opět ladím Dněpra s K-68.
Mám 2 motory, ten staršího typu má štefty na hlavách na výšku a adaptéry sání na karburátor s přírubou pro štefty horizontálně, novější motor r.v. 2002 má válce se štefty pro normální karburátory.
Starý motor jede dobře s tryskama 165 (Dněpřího číslování) původně z menších karburátorů K-63/K-65. Na trysku 190, co byla v K68 origo, nejede.
Nový motor je se 165 moc chudý. Se 190 jede skoro normálně, ale je to bohatý, furt to není ono.
Protože trysky do karburátorů řady K-6x se u nás dají koupit jen v těch dvou velikostech, co se jsou origo v karburátorech, laboruji s tryskama jiných výrobců, co do toho pasují. Závit je M5x0.8, trysky Keihin a Jikov do toho mechanicky pasují přesně. Dále by měly také Dellorto, možná Mikuni (jsou vyšší) a samozřejmě dynojet.
Já mám doma hromadu trysek pro Keihin, protože je v Uralu a Hondách (a také v Kawách, zatímco Mikuni je v Sůzách). Bohužel moje trysky jsou směs různých výrobců, kromě originálu Keihin také slušná druhovýroba Prox a pochybná druhovýroba "101 Octane".
Změřil jsem průtok tryskou v normálním směru s metrovým sloupcem benzínu. Z toho mi vyšlo, že tryska 165 v Dněpřím číslování odpovídá Keihinu velikosti 98.5 a tryska D190 odpovádá přesně K105.
Dle srovnávací tabulky Keihin 105 odpovídá Dynojet 102 a Mikuni 95.
Já bych tedy potřeboval asi tak K103 (nebo Dynojet 100), což se od druhovobců nedá koupit. Buďto zjistit, ve které Hondě je K103 a koupit tu trysku jako origo ND, nebo něčím přestružit čínskou K100. A nebo sehnat trysky Jikov a změřit je taky.
Oprava: Měření je špatně, srovnávací trysky "101 Octane" jsou šmejd!
Opět ladím Dněpra s K-68.
Mám 2 motory, ten staršího typu má štefty na hlavách na výšku a adaptéry sání na karburátor s přírubou pro štefty horizontálně, novější motor r.v. 2002 má válce se štefty pro normální karburátory.
Starý motor jede dobře s tryskama 165 (Dněpřího číslování) původně z menších karburátorů K-63/K-65. Na trysku 190, co byla v K68 origo, nejede.
Nový motor je se 165 moc chudý. Se 190 jede skoro normálně, ale je to bohatý, furt to není ono.
Protože trysky do karburátorů řady K-6x se u nás dají koupit jen v těch dvou velikostech, co se jsou origo v karburátorech, laboruji s tryskama jiných výrobců, co do toho pasují. Závit je M5x0.8, trysky Keihin a Jikov do toho mechanicky pasují přesně. Dále by měly také Dellorto, možná Mikuni (jsou vyšší) a samozřejmě dynojet.
Já mám doma hromadu trysek pro Keihin, protože je v Uralu a Hondách (a také v Kawách, zatímco Mikuni je v Sůzách). Bohužel moje trysky jsou směs různých výrobců, kromě originálu Keihin také slušná druhovýroba Prox a pochybná druhovýroba "101 Octane".
Změřil jsem průtok tryskou v normálním směru s metrovým sloupcem benzínu. Z toho mi vyšlo, že tryska 165 v Dněpřím číslování odpovídá Keihinu velikosti 98.5 a tryska D190 odpovádá přesně K105.
Dle srovnávací tabulky Keihin 105 odpovídá Dynojet 102 a Mikuni 95.
Já bych tedy potřeboval asi tak K103 (nebo Dynojet 100), což se od druhovobců nedá koupit. Buďto zjistit, ve které Hondě je K103 a koupit tu trysku jako origo ND, nebo něčím přestružit čínskou K100. A nebo sehnat trysky Jikov a změřit je taky.
[b]Oprava: Měření je špatně, srovnávací trysky "101 Octane" jsou šmejd![/b]