od Jarda » 19 kvě 2011, 18:26
Dnes jsem rozhodil diferák,páč mě tekl olej,samozřejmě dva šrouby zalomené,jenže byly zalomené tak dva mm pod úrovní hliníku,tak mě nešla vůbec svářečkou chytit matka,povedlo se,až když jsem zbytek šroubu navrtal malým vrtáčkem,navařil bouličku a na ní nasadil matku a ovařil,vše jsem dělal co svářečkou,někdo to třeba zná,ale já osobně vím,že zalomené šrouby bývají velký problém,když kousek nekouká,někdo to třeba zná,ale někomu to může pomoct,no a ted k věci:
Začínám věřit,že můj Dněpr má poctivých 3000km najetých,obložení nové,všude papírové těsnění,dám asi silikon nebo ne?No a samozřejmě se mi rozházely válečky a jehly,jehel mám 80,tedy na každé ložisko 40,což by mohlo být???Ale válečků jsem napočítal 29!!!Takže jsem bud jeden ztratil,prohledal jsem vše,nebo je v útrobách difu a to mě děsí víc,ale nic jsem nevyklepal ani nevyštoural,tak kolik jich tam má být?
Dnes jsem rozhodil diferák,páč mě tekl olej,samozřejmě dva šrouby zalomené,jenže byly zalomené tak dva mm pod úrovní hliníku,tak mě nešla vůbec svářečkou chytit matka,povedlo se,až když jsem zbytek šroubu navrtal malým vrtáčkem,navařil bouličku a na ní nasadil matku a ovařil,vše jsem dělal co svářečkou,někdo to třeba zná,ale já osobně vím,že zalomené šrouby bývají velký problém,když kousek nekouká,někdo to třeba zná,ale někomu to může pomoct,no a ted k věci:
Začínám věřit,že můj Dněpr má poctivých 3000km najetých,obložení nové,všude papírové těsnění,dám asi silikon nebo ne?No a samozřejmě se mi rozházely válečky a jehly,jehel mám 80,tedy na každé ložisko 40,což by mohlo být???Ale válečků jsem napočítal 29!!!Takže jsem bud jeden ztratil,prohledal jsem vše,nebo je v útrobách difu a to mě děsí víc,ale nic jsem nevyklepal ani nevyštoural,tak kolik jich tam má být?