od Jirka.veteran » 06 kvě 2015, 07:25
Jen pro vysvětlenou,když se podívám na příspěvky jako začínající uživatel ruských strojů, tak se musím zhrozit jaké že to jsou šroty.Kladných hodnocení je tu jako šafránu, možná méně, proto jsem napsal to co jsem napsal. Hipíka neznám a jeho přístup k řešení problémů je svérázný

.,nicméně mu to tak vyhovuje a to je důležité. Naše rodina vlastní Mt 9 cca deset let,z toho byl tak pět let v provozu, potom ho dostal do ruk náš mladý(majitel) a byl konec, bez údržby se jezdit nedá. Naposledy když se vrátil z nějaké akce s jednoválcem, chtěl řešit nefunkční svíčku demontáží válců(po důkladné poradě se stejnými umělci-vrstevníky, a na internetových diskuzích ale ne v tomto fóru!) a nenechal si poradit, tak asi tak. Do té doby, když jsem ho pravidelně udržoval jezdil naprosto bez problémů, nikdy mě nenechal na cestě opravdu nikdy jsem neměl poruchu, stačilo jen naslouchat a při změně chodu nebo když se někde něco ozývalo hned to zkontrolovat. Dnes má najeto pár stovek přes čtyřicet tisíc, ale už nejezdí a čeká až mladý dospěje a dostane rozum(22 let). Samozřejmě je to ruský stroj, není to BMW tak co bych od něho chtěl, že jo, ale líbí se mi ta syrovost a i to jak je nedokonalý.Mám doma ještě dvě rejže a už mně to na nich nebaví: přijdu sednu, startér a bezproblémová jízda, maximálně namazat řetěz nebo řemen, je to obrovská nuda, navíc už mně nebaví jezdit stopadesát a reflexy nejsou to co bývaly, takže rejži prodám a koupím solo Dněpra.
Jen pro vysvětlenou,když se podívám na příspěvky jako začínající uživatel ruských strojů, tak se musím zhrozit jaké že to jsou šroty.Kladných hodnocení je tu jako šafránu, možná méně, proto jsem napsal to co jsem napsal. Hipíka neznám a jeho přístup k řešení problémů je svérázný :D .,nicméně mu to tak vyhovuje a to je důležité. Naše rodina vlastní Mt 9 cca deset let,z toho byl tak pět let v provozu, potom ho dostal do ruk náš mladý(majitel) a byl konec, bez údržby se jezdit nedá. Naposledy když se vrátil z nějaké akce s jednoválcem, chtěl řešit nefunkční svíčku demontáží válců(po důkladné poradě se stejnými umělci-vrstevníky, a na internetových diskuzích ale ne v tomto fóru!) a nenechal si poradit, tak asi tak. Do té doby, když jsem ho pravidelně udržoval jezdil naprosto bez problémů, nikdy mě nenechal na cestě opravdu nikdy jsem neměl poruchu, stačilo jen naslouchat a při změně chodu nebo když se někde něco ozývalo hned to zkontrolovat. Dnes má najeto pár stovek přes čtyřicet tisíc, ale už nejezdí a čeká až mladý dospěje a dostane rozum(22 let). Samozřejmě je to ruský stroj, není to BMW tak co bych od něho chtěl, že jo, ale líbí se mi ta syrovost a i to jak je nedokonalý.Mám doma ještě dvě rejže a už mně to na nich nebaví: přijdu sednu, startér a bezproblémová jízda, maximálně namazat řetěz nebo řemen, je to obrovská nuda, navíc už mně nebaví jezdit stopadesát a reflexy nejsou to co bývaly, takže rejži prodám a koupím solo Dněpra.