od Míra » 17 kvě 2011, 01:07
nechal bych si vyrobit nové futro s přesahem v závitu, a to pak zalepit. pokud je to jednou volný, tak to držet nebude. přecejen teplota hlav je dost veliká, kolem 200°C při zatížení a nepříznivých podmínkách, a rázy vznikající při spalování nejsou taky nejmenší... helicoil je největší šmejd. Jedna zkušenost mi stačí. to je oprava dobrá tak leda na spoje, který už nikdy nebudete rozebírat. když se pérko poškodí, vyndat nejde, šroub tam taky nejde, nebo se vytáčí napůl s nim a pak se kousne, odvrtat se to nedá... fuj. 6 těhle vložek sem mordoval z olejový vany takřka celej den, závity sem musel přeřezat až na M10 a zalepit hliníkový vložky (hliníková závitovka vysoustružená s mírným přesahem), ty pak nově navrtat a donich říznout M6.
nechal bych si vyrobit nové futro s přesahem v závitu, a to pak zalepit. pokud je to jednou volný, tak to držet nebude. přecejen teplota hlav je dost veliká, kolem 200°C při zatížení a nepříznivých podmínkách, a rázy vznikající při spalování nejsou taky nejmenší... helicoil je největší šmejd. Jedna zkušenost mi stačí. to je oprava dobrá tak leda na spoje, který už nikdy nebudete rozebírat. když se pérko poškodí, vyndat nejde, šroub tam taky nejde, nebo se vytáčí napůl s nim a pak se kousne, odvrtat se to nedá... fuj. 6 těhle vložek sem mordoval z olejový vany takřka celej den, závity sem musel přeřezat až na M10 a zalepit hliníkový vložky (hliníková závitovka vysoustružená s mírným přesahem), ty pak nově navrtat a donich říznout M6.