od host » 17 bře 2015, 21:15
Mazání na SV se nijak moct regulovat nedá. K302 je parodie na karburátor, aspoň podle mych zkušeností. Průnik oleje by se měl usadit po záběhu, otázkou je vyuhlovani ojnic a souosost válec-dráha pístu. Pokud není obojí ok, ,pak je problém. Je zapalování nastaveno korektne pro oba válce? Pokud je šišata vacka či ohnutý konec konec vackoveho hřídele, pali to jak chce. Můj SV motor d viditelnou ryhou ve spodni casti ve válci od pistniho čepu vyžaduje tak 0,2 l/1000 km oleje
Mazání na SV se nijak moct regulovat nedá. K302 je parodie na karburátor, aspoň podle mych zkušeností. Průnik oleje by se měl usadit po záběhu, otázkou je vyuhlovani ojnic a souosost válec-dráha pístu. Pokud není obojí ok, ,pak je problém. Je zapalování nastaveno korektne pro oba válce? Pokud je šišata vacka či ohnutý konec konec vackoveho hřídele, pali to jak chce. Můj SV motor d viditelnou ryhou ve spodni casti ve válci od pistniho čepu vyžaduje tak 0,2 l/1000 km oleje