Ventily K750 sv

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Ventily K750 sv

Re: Ventily K750 sv

od hipik634-750 » 21 lis 2013, 14:18

no tak ja vemu tu desitku vrták a akuvrtačku a projedu tu diru, jo ? :D :D

Re: Ventily K750 sv

od fapeko » 21 lis 2013, 08:56

Dam mu nove ventily s vecim drikem+k tomu vykres v autocadu a pdf ,tak tam nema co zhipikovat ,kdyz pouzije supleru (ale ne tu z Lidlu! ) :-D

Re: Ventily K750 sv

od Davy » 21 lis 2013, 08:39

fapeko, nerikej hipikovi ze na necem nezalezi, on to veme doslova a vyfrezuje tam 5mm sirokou dosedaci plochu ;)

Re: Ventily K750 sv

od fapeko » 20 lis 2013, 17:57

To: hipik634-750
Michal píše:Fapeko: По книге Урал Днепр эксплуатация ремонт :
размеры клапаиов: К-750 выпускной:
Диаметр головки - 38мм
Диаметр стержня - 9 (-0,05-0,07) мм
Длина - 137мм
Nenašel jsem tam v rychlosti nikde, že by se sací od výfukového lišil. Třeba do dněpra mám dvě hlavy, jedna má oba ventily stejných rozměrů, jedna má sací s o malinko větším průměrem hlavy. Přitom ty ventily mezi oběma hlavama i přes rozdílné průměry pasují. Pasují dokonce i do Urala.

Hipik:
Угол седла у клапанов всех двигателей составляет 45*.
Углы обработки угла клапана 15*/45*/75*.
Na těch náběhových úhlech samozřejmě moc nezáleží.
Já to vyřešil novýma ventilama s větším průměrem dříku 10mm a je klid !!
Třeba zde http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=1111

Re: Ventily K750 sv

od hipik634-750 » 20 lis 2013, 11:54

nevíš úhel ventilu a prumer ventilu káčka? kvuli frezam.

upraveno
diky fapeko: 38mm. uhel 4x45stp.

Re: Ventily K750 sv

od serpico-3 » 02 bře 2013, 18:14

Takhle se kdysi nahrazovaly chybějící díly, našel se ventil nejvíce podobný , výfukový na výfuk atd. a nechal se předbrousit na požadovanou velikost talířku a průměr dříku. Problém byl v tom, aby klínky měly stejný kužel jako hrneček prižiny. Ale musím říci, že mi upravil ventil na mou škoudu šikovný brusič, ale při přechodu z dříku k talířku nechal hranu a ventil mi po nějaké době ulítl a nadělal paseku..Také jsme na Norton S 2 nahradili výfukový ventil "upraveným" ventilem z T 138 , který jediný délkou odpovídal, ale hold jsme nedodrželi ůtechnologickou kázeň ", vzali jej moc a hold Tatra nebyla stavěná na takové otáčky a ventil také ulítl... ;)
Možná by stálo za to, jak jsi psal vodítko vzít víc, udělat vhodné pouzdro a to tam s přesahem vlepit a pak vystružit...Ale nové vodítko je nové vodítko...

Re: Ventily K750 sv

od fapeko » 02 bře 2013, 00:05

Tak nikdo nic žádné postřehy ?? To tam nechaváte všichni ty vydřené vodítka?
Tak si odpovím sám
Jdou udělat v tom vedení pro ventily pouzdra , ale jak jsem to počítal tak to se cenově vyplatí asi koupit ty polské ventily s větším průměrem dříku a mít vystaráno do budoucna s přidávani aditiv do benzínu.
Obrázek

Ventily K750 sv

od fapeko » 28 úno 2013, 18:45

Zdravím, tak jsem dnes dovezl vybroušené válce a řeším vydřené vedení pro ventily(u sedla ventilu).
Mám možnost si vyhonovat popřípadě vystružit tu díru pro vedení ventilu ,ale narazil jsem na problém že nemůžu sehnat za normální cenu ventil s průměrem dříku třeba 9,25mm.
P.Kučera má v nabídce jen základní průměr 9mm a na Allegru jsou různé průměry ,ale chcou za 1ks 75zl :o
Tak se ptám nevíte o nějaké adekvátni náhradě třeba z nějakého auta atp. ?

http://allegro.pl/zawory-bmw-r-12-k-750 ... 02820.html

Nahoru