od Michal » 23 črc 2011, 12:01
Na Uralu jsem uprostřed dovolené utahoval ložisko předního kola. Serpentýny na rozbité panelovce mu daly zabrat. Při návratu z Šumavského srazu se mi přepálila pojistka hlavního světelného okruhu. Nějak nechápu, jak tam 5A pojistka mohla celou dobu fungovat, když tento okruh má trvalý odběr 7A. Pojistky tohoto rozměru jsem nikde nesehnal, české jsou o pár mm delší, tak je opravuji páječkou a volbou měděného drátku zhruba stejné síly.
Na Dněpru, jak je u strojů této značky obvyklé a samozřejmé, se za celou cestu neposralo a nerozladilo vůbec nic, ani nebylo potřeba dolévat olej. Po návratu jsem kontroloval ventilové vůle a stále byly v mezích nevyžadujících seřízení. Tedy Dněpr nijak nevybočil z toho, co se od těchto strojů očekává
Dněpr i Ural za těch zhruba 3500km sežrali shodně odhadem půl litru oleje.
Na Uralu jsem uprostřed dovolené utahoval ložisko předního kola. Serpentýny na rozbité panelovce mu daly zabrat. Při návratu z Šumavského srazu se mi přepálila pojistka hlavního světelného okruhu. Nějak nechápu, jak tam 5A pojistka mohla celou dobu fungovat, když tento okruh má trvalý odběr 7A. Pojistky tohoto rozměru jsem nikde nesehnal, české jsou o pár mm delší, tak je opravuji páječkou a volbou měděného drátku zhruba stejné síly.
Na Dněpru, jak je u strojů této značky obvyklé a samozřejmé, se za celou cestu neposralo a nerozladilo vůbec nic, ani nebylo potřeba dolévat olej. Po návratu jsem kontroloval ventilové vůle a stále byly v mezích nevyžadujících seřízení. Tedy Dněpr nijak nevybočil z toho, co se od těchto strojů očekává :)
Dněpr i Ural za těch zhruba 3500km sežrali shodně odhadem půl litru oleje.