pomoc s identifikací

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: pomoc s identifikací

Re: pomoc s identifikací

od fapeko » 24 lis 2015, 11:29

V tvém věku tě nemůže tak rychle postihnout infarkt :D
Jo a karbecy tam máš taky z Urala
Poslal jsem ti email

Re: pomoc s identifikací

od gruu » 23 lis 2015, 19:58

a kolik by mě to stálo- buď něžný,jsem náchylnej na infarkty

Re: pomoc s identifikací

od fapeko » 23 lis 2015, 19:54

Jak píše Soptík,tu převodovku vyhod a já ti pošlu zgenerálkovanou převodovku+filtr která tam má být a máš po problému.

Re: pomoc s identifikací

od Soptík » 23 lis 2015, 19:44

Primárně. Tuhle převodovku vyhoď a dej tam Káčkovou-eMkovou či MTéčkovou. Ta první nemá zpátečku a druhá ji má. Ta první tam patří a pasuje. Ta druhá je delší a musí se udělat úpravy.

Re: pomoc s identifikací

od gruu » 23 lis 2015, 19:39

je složité tam vyměnit nakopávací segment a kde se dá případně koupit, zabírá to tak pod půlkou záběru startpáky tudíž to startuju tak hodinu než chytne

Re: pomoc s identifikací

od Soptík » 23 lis 2015, 19:27

I to jde. Ale je to už trochu bastlení a výměna hardispojky je dost pakárna.

Re: pomoc s identifikací

od gruu » 23 lis 2015, 19:21

Soptík píše:Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
tak jsem to měřil a vypadá to takhle,takže je to krátký rám a převodovku se zpátečkou jak jsem pochopil tam nedám :(
Přílohy
foto.JPG

Re: pomoc s identifikací

od bert » 23 lis 2015, 19:10

Já si myslím že je to vidět na první pohled rozdíl rámu

Obrázek

a taky rozdíl umístění brzdového pedálu

Re: pomoc s identifikací

od Soptík » 23 lis 2015, 09:56

Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
Přílohy
foto.JPG
foto.JPG (28.39 KiB) Zobrazeno 9727 x

Re: pomoc s identifikací

od fapeko » 23 lis 2015, 09:44

Špatně jsi četl :
Motocykl wyposażony był w skrzynię biegów typu 6204 (bez biegu wstecznego). W porównaniu do późniejszych konstrukcji KMZ, rama była krótsza o około 6 cm (zależnie od modelu, do którego ją porównujemy) - długość od główki ramy do osi tylnego wahacza wynosiła 717,5 mm - dla przykładu ta sama odległość dla MT-9 wynosiła 776,4mm. Podobnie rzecz miała się z belką kardana - ta w K-750 miała długość 278 mm. (Stąd nowego typu amortyzatory często nie mieszczą się w ramie starego typu.)
Ale dle mého názoru tam máš krátký rám včetně starých typu zadních tlumiču
Máš krásnou v origo stavu motorku ,která se dnes už tak nevidí ,tak ji nezbastli ......bylo by ji škoda
Origo převodovku a filtr seženeš to není problém

Re: pomoc s identifikací

od Davy » 23 lis 2015, 09:41

jen poznamka na okraj: neni to Dnepr, ale KMZ K750. Nazev Dnepr se zacal pouzivat az s 650 OHV motorama.

Re: pomoc s identifikací

od gruu » 23 lis 2015, 09:26

předem děkuji za odpovědi ,co jsem pochopil z těch polských odkazů
takže by to měl být dněpr K750 M rok 63-77,
6v elektroinstalace s - na kostru
ta převodovka - ať kvedlám jak chci jede dopředu
a ještě bych potřeboval poradit jak zjistím dlouhý a krátký rám nic konkrétního jsem zde nenašel
díky :idea:

Re: pomoc s identifikací

od Soptík » 22 lis 2015, 19:03

V první řadě tam je převodovka z Urala. U té nevím jestli zpátečku má či ne. To poradí Ti co mají starší Uraly. A pak záleží na délce rámu pro jakou převodovku je určený. Jsou dva typy. Dlouhý a krátký. Rozdíl je asi 3cm. Jinak vypadá kompletně.

Re: pomoc s identifikací

od hipik634-750 » 22 lis 2015, 18:55

zpatecka by se radila v prostoru za motorem u kardanove spojky u prevodovky je packa. bud mala bakelitova - v neutralu zaradis zpatecku, anebo velka leskla - to je jen manualni menic kvaltu misto slapani nohou. dobijeni je na dyl, nejdriv vyres ostatni. obvykle se zacina komplet rozebranim motoru a vycistenim vnitrku, overenim lozisek a stavu kliky a valcu a mazani. obvykle se to resi bud ruskym zpusobem, bud to jezdi dokud to jezdi, anebo poradne. nicmene ani poradne nezaruci, ze dycky dojedes :) chvili si zajezdi a pak to rozeber. vycisti jen karburatory a nadrz a ventil nadrze a ono to uz pojede. dolej tam nejakej olej, nic s detergenty :) M6A uplne staci. dopln olej v prevodovce a vzadu v prevodu, promaž hřídele mazničkama, vyměn duše. hod vyjezdenou baterku z auta do sajdy a muzes jezdit

Re: pomoc s identifikací

od fapeko » 22 lis 2015, 18:43

Ahoj,vypadá to vše origo krom te převodovky a filtru vzduchu
Tady čerpej info http://wildsovietboxer.lh.pl/index_pliki/Page338.htm
A tady http://www.kolyaska.pl/k750.html

Nahoru