od Němec » 13 čer 2013, 15:26
ahoj,
tuším dvakrát za těch 5 let jsem se na 120 dostal - jednou při jízdě domů, kdy byl motor syrovej a podruhý naloženej a s přívěsem při jízdě na dovolenou lehce proti větru, kdy byl hroznej hic a táhlo to hodně mizerně.
mám ten od Pavla za 1300 - snad ukazuje dobře.
podle mě se vanou zase tolik tepla neuvolní.. ? to je spíš námět k teoretický diskusi

resp. já totiž řešil opačnej problém - a sice v zimě jsem nebyl schopnej ohřát víc jak 60 stupňů - tak jsem zkusil celou vanu zakrýt molitanem a nepomohlo to téměř ničemu.
kolony mě spíš trápily v tom, že mi při delším spojčení přestávala fungovat spojka a unášela, v terénu to netrápím, pouze v zimě, kde ale motor není šance přehřát.
olej mám Olej Denicol PRO 2000 15W-50 (API: SH) na tom jsem si říkal šetřit nebudu.
teploměr mám teď volnej - takže kdybys chtěl před finálním řešením něco testovat a neměl jsi možnost ho sehnat jinde , můžu Ti ho půjčit a pak mi ho pošleš zpět.
ahoj,
tuším dvakrát za těch 5 let jsem se na 120 dostal - jednou při jízdě domů, kdy byl motor syrovej a podruhý naloženej a s přívěsem při jízdě na dovolenou lehce proti větru, kdy byl hroznej hic a táhlo to hodně mizerně.
mám ten od Pavla za 1300 - snad ukazuje dobře.
podle mě se vanou zase tolik tepla neuvolní.. ? to je spíš námět k teoretický diskusi :) resp. já totiž řešil opačnej problém - a sice v zimě jsem nebyl schopnej ohřát víc jak 60 stupňů - tak jsem zkusil celou vanu zakrýt molitanem a nepomohlo to téměř ničemu.
kolony mě spíš trápily v tom, že mi při delším spojčení přestávala fungovat spojka a unášela, v terénu to netrápím, pouze v zimě, kde ale motor není šance přehřát.
olej mám Olej Denicol PRO 2000 15W-50 (API: SH) na tom jsem si říkal šetřit nebudu.
teploměr mám teď volnej - takže kdybys chtěl před finálním řešením něco testovat a neměl jsi možnost ho sehnat jinde , můžu Ti ho půjčit a pak mi ho pošleš zpět.