od Jirka-MT9 » 07 bře 2011, 21:34
Díky za krásné vysvětlení. Já osobně mám Dněpra MT-9 a pokud dostane správnou péči, tak mne nikdy nezklamal. Problémy se startováním se mi projevily, pokud jsem se vykašlal na výměnu oleje, nechal jsem tam 20W-50 a bylo pod -10 (parkuji venku pod přístřeškem). Pak bylo nutné šlapáním olej trošku rozhejbat, neboť ztuhlý olej stihl kliku zabrzdit dříve než zapálil druhý válec (moje chyba a lenost). Prostě takové baf baf bafbaf a pak to naskočilo a bylo vyhráno. Jo a ještě si vzpomínám, že když mi fučel jeden válec pod hlavou, tak to bylo obdobné. Ale dnes přesně poznám, jestli je v dobré kondici a seřízený. Pokud ano, tak se odvděčí bezproblémovým startem i pod -20. Je to prostě pašák

, jen chce také své. Jo pro upřesnění mám karburátory PEKAR K-68.
Díky za krásné vysvětlení. Já osobně mám Dněpra MT-9 a pokud dostane správnou péči, tak mne nikdy nezklamal. Problémy se startováním se mi projevily, pokud jsem se vykašlal na výměnu oleje, nechal jsem tam 20W-50 a bylo pod -10 (parkuji venku pod přístřeškem). Pak bylo nutné šlapáním olej trošku rozhejbat, neboť ztuhlý olej stihl kliku zabrzdit dříve než zapálil druhý válec (moje chyba a lenost). Prostě takové baf baf bafbaf a pak to naskočilo a bylo vyhráno. Jo a ještě si vzpomínám, že když mi fučel jeden válec pod hlavou, tak to bylo obdobné. Ale dnes přesně poznám, jestli je v dobré kondici a seřízený. Pokud ano, tak se odvděčí bezproblémovým startem i pod -20. Je to prostě pašák :lol: , jen chce také své. Jo pro upřesnění mám karburátory PEKAR K-68.