od Michal » 24 úno 2013, 14:17
Na chladné části výfuku funguje olej, nebo špína s olejem, která tam ten olej udrží, zatímco samotný olej je potřeba obnovovat. Do horkých částí výfuku se ale olej zapeče a ty ztmavnou. Silichrom nebrat, to je brusná pasta na leštění zašlého chromu. Nejméně viditelný ale také nejméně účinný je silikonový olej prodávaný šikovně ve sprejích. Tím ten výfuk ale musíš nastříkat po každé jízdě, protože hned sleze.
Na výfuková kolena nefunguje vůbec nic, ty jsou moc horká.
Všechny ty opatření ale jen oddalují nevyhnutelné, krásný chromový lesk prostě zajde působením teploty s vodou, špínou a solí. Můžeš si vybrat, zda to bude vypadat krásně, nebo zda s tím budeš normálně jezdit. Oboje najednou je nemožné.
Na chladné části výfuku funguje olej, nebo špína s olejem, která tam ten olej udrží, zatímco samotný olej je potřeba obnovovat. Do horkých částí výfuku se ale olej zapeče a ty ztmavnou. Silichrom nebrat, to je brusná pasta na leštění zašlého chromu. Nejméně viditelný ale také nejméně účinný je silikonový olej prodávaný šikovně ve sprejích. Tím ten výfuk ale musíš nastříkat po každé jízdě, protože hned sleze.
Na výfuková kolena nefunguje vůbec nic, ty jsou moc horká.
Všechny ty opatření ale jen oddalují nevyhnutelné, krásný chromový lesk prostě zajde působením teploty s vodou, špínou a solí. Můžeš si vybrat, zda to bude vypadat krásně, nebo zda s tím budeš normálně jezdit. Oboje najednou je nemožné.