Svaz Dovozců Automobilů zveřejnil statistiku registrací vozidel za rok 2011.
Podle té se naše řady loni rozšířili následovně:
1 nový Ural
9 ojetých Uralů (vše stáří nad 5 let)
2 ojeté Dněpry (stáří nad 15 let)
Zdroj http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-12.motLr.CZ.html a http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-12.ojeLrx.CZ.html
Nevím, jak moc jsou statistiky registrací přesné, ale nejspíš je SDA vytahuje z evidence vozidel, protože ojetiny tohohle typu by jim asi nikdo nehlásil.
Na to že se Ural velmi líbí snad každému, kamkoliv přijedu a ještě více tomu, kdo se sveze, je to poměrně slabé. Prostě není nový za 150 a plně funkčí ojetina za 30, jako u tuctových rejží. Na vše je ale potřeba se dívat z té pozitivní stránky. Tyto stroje si kupují jen ti, co je opravdu hodně chtějí, ne tuctoví frajírci pro image.
Pro přehled vypisuji čísla z předchozích let:
_______2004_2005_2006_2007_2008_2009_2010_2011
Nové:_____4___10___13___17___10____5____4____1
Ojeté:____?_____?____?____4____4____6____8___11
Celkem:_________________21___14___11___12___12
Z přehledu dostupných čísel vyplývá, že přízeň k těmto strojům je stabilní, narozdíl od peněženek příznivců.
V těchto statistikách ale nejsou stroje přihlášené na zelené značky, jejichž přírůstek odhaduji na několikanásobek. Zelené značky u nás nahrazují v zahraničí běžné individuální přihlášení neschváleného typu, které je u našich euroúředníků neprůchodné.
Svaz Dovozců Automobilů zveřejnil statistiku registrací vozidel za rok 2011.
Podle té se naše řady loni rozšířili následovně:
1 nový Ural
9 ojetých Uralů (vše stáří nad 5 let)
2 ojeté Dněpry (stáří nad 15 let)
[size=85]Zdroj [url]http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-12.motLr.CZ.html[/url] a http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-12.ojeLrx.CZ.html
[/size]
Nevím, jak moc jsou statistiky registrací přesné, ale nejspíš je SDA vytahuje z evidence vozidel, protože ojetiny tohohle typu by jim asi nikdo nehlásil.
Na to že se Ural velmi líbí snad každému, kamkoliv přijedu a ještě více tomu, kdo se sveze, je to poměrně slabé. Prostě není nový za 150 a plně funkčí ojetina za 30, jako u tuctových rejží. Na vše je ale potřeba se dívat z té pozitivní stránky. Tyto stroje si kupují jen ti, co je opravdu hodně chtějí, ne tuctoví frajírci pro image.
Pro přehled vypisuji čísla z předchozích let:
_______2004_2005_2006_2007_2008_2009_2010_2011
Nové:_____4___10___13___17___10____5____4____1
Ojeté:____?_____?____?____4____4____6____8___11
Celkem:_________________21___14___11___12___12
Z přehledu dostupných čísel vyplývá, že přízeň k těmto strojům je stabilní, narozdíl od peněženek příznivců.
V těchto statistikách ale nejsou stroje přihlášené na zelené značky, jejichž přírůstek odhaduji na několikanásobek. Zelené značky u nás nahrazují v zahraničí běžné individuální přihlášení neschváleného typu, které je u našich euroúředníků neprůchodné.