Ten článek je plný drobných nepřesností, které značně mění jeho vyznění. Autor nemá přehled o tom co píše.
... Jo, to psal Prokopec, tak to vše vysvětluje
"Ural se totiž v mnohém přibližuje světu automobilů" - nepřibližuje, Ural je pořád stejný.
(motor) "Gear Up jej má rovněž, nově navíc řádně vylepšený" - motor je pro všechny modely stejný, nijak významně se nezměnil od roku 2001.
"A jeho výkon proudí vždy na obě zadní kola." - nikoliv, to by Ural musel po 18 letech opět vyrobit diferenciál. Pohon sajdového kola je možné ručně připojit. Pouze na povrchu se slabou trakcí.
"Kompletně přepracována byla horní část boxeru" - drobné zvětšení žeber a změna v kanálech má do toho daleko.
(písty) "nově jsou odlévány z nové slitiny NASA388, která páruje hliník a křemík." - Písty se dělají snad všechny z křemičitých slitin hliníku, snad od jakživa. Před tím se písty dělaly z litiny? Čistý hliník by se hned natřel na válce. Kované písty mají větší tepelnou roztažnost než nekované, jsou ale odolnější.
(vstřikování) "senzor polohy plynového pedálu prý zásadně zvyšuje odezvu." - Pedálu asi ne, leda v autoškolácké verzi s pedály a volantem v sajdě

TPS má každé vstřikování, ledatak na něj teď software reaguje lépe.
"Jiný je rovněž olejový okruh" - jiný sací koš a o centimetr hlubší vana.
Reálně se změnily jen spíše kosmetické věci. Nové víko hlavy při mírném přetažení nepraskne, chlazení bude o malinko lepší, nevím, jestli se stříkačka s předpisovou směsí hřála. Náboje kol jsou teď sice opět všechny stejné, ale s delšimi namáhanějšími dráty, což uvidíme, zda na zadním kole nebude trpět. Kotouče rozhodně stejné nejsou, ani počtem/roztečí šroubů, tak kdoví jak to s tou zaměnitelností je.
Pořád se nikde nemohu dočíst, že by Ural konečně přišel s moderní převodovkou, kde se nemusí řadit násilně a nemá tak propastné skoky mezi kvalty.
Ten článek je plný drobných nepřesností, které značně mění jeho vyznění. Autor nemá přehled o tom co píše.
... Jo, to psal Prokopec, tak to vše vysvětluje :-)
"Ural se totiž v mnohém přibližuje světu automobilů" - nepřibližuje, Ural je pořád stejný.
(motor) "Gear Up jej má rovněž, nově navíc řádně vylepšený" - motor je pro všechny modely stejný, nijak významně se nezměnil od roku 2001.
"A jeho výkon proudí vždy na obě zadní kola." - nikoliv, to by Ural musel po 18 letech opět vyrobit diferenciál. Pohon sajdového kola je možné ručně připojit. Pouze na povrchu se slabou trakcí.
"Kompletně přepracována byla horní část boxeru" - drobné zvětšení žeber a změna v kanálech má do toho daleko.
(písty) "nově jsou odlévány z nové slitiny NASA388, která páruje hliník a křemík." - Písty se dělají snad všechny z křemičitých slitin hliníku, snad od jakživa. Před tím se písty dělaly z litiny? Čistý hliník by se hned natřel na válce. Kované písty mají větší tepelnou roztažnost než nekované, jsou ale odolnější.
(vstřikování) "senzor polohy plynového pedálu prý zásadně zvyšuje odezvu." - Pedálu asi ne, leda v autoškolácké verzi s pedály a volantem v sajdě :-) TPS má každé vstřikování, ledatak na něj teď software reaguje lépe.
"Jiný je rovněž olejový okruh" - jiný sací koš a o centimetr hlubší vana.
Reálně se změnily jen spíše kosmetické věci. Nové víko hlavy při mírném přetažení nepraskne, chlazení bude o malinko lepší, nevím, jestli se stříkačka s předpisovou směsí hřála. Náboje kol jsou teď sice opět všechny stejné, ale s delšimi namáhanějšími dráty, což uvidíme, zda na zadním kole nebude trpět. Kotouče rozhodně stejné nejsou, ani počtem/roztečí šroubů, tak kdoví jak to s tou zaměnitelností je.
Pořád se nikde nemohu dočíst, že by Ural konečně přišel s moderní převodovkou, kde se nemusí řadit násilně a nemá tak propastné skoky mezi kvalty.