Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Ivo » 31 říj 2011, 19:46

Nooo, to opravdu neee... Jsou zkušenosti s Uralím motorem v dněpřím rámu a diferenciál se mění cca 3x ročně

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Míra » 31 říj 2011, 18:46

a co vnitřnoti z dněpří převodovky? nešlo by to upravit? třeba by to drželo líp.

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Němec » 31 říj 2011, 18:11

No pěkný, kolik vlastně vyjde taková legrace? na zimní sezonu stíháš? myslíš chyba materiálu nebo nadměrný namáhání?

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Michal » 31 říj 2011, 00:18

Tak, jedno z dalších vylámaných kuželových soukolí.
Tentokrát bohužel moje :-(
P1070486.JPG
Doufám, že ho nebudu muset měnit jednou ročně jako Zdeněk.

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Michal » 29 kvě 2011, 20:19

2007 je na tohle zřejmě prokletý ročník. Já už ty šrouby raději preventivně vyměnil na mém 2005. Až budu mít čas, sepíšu návod s fotkama pro ty, co si na to netroufají.

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Němec » 28 kvě 2011, 15:31

tak další američan u modelu 2007 povolené šrouby :)
http://sovietsteeds.com/forums/viewtopi ... 3&start=90

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od zdeněk » 30 bře 2011, 10:13

Co se týká kuželového soukolí na Urala 750. Tak jsem samozřejmě pátral, kde koupit solidní soukolí. Nesehnal jsem :( . Zjišťoval jsem jestli by byl někdo schopný a ochotný toto soukolí vyrobit. V podstatě to není problém vyrobit kuželové soukolí které vydrží. Je tu jenom problém finanční. Za jednu sadu bych zaplatil 15.000,-Kč. Toť otázka jestli se to vyplatí :(

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Michal » 30 bře 2011, 09:52

750SV a 650OHV se v KMZ dělali souběžně minimálně 10 let.

Ohledně kvality Uralu - tu asi všichni známe. Tohle téma jsem nezakládal jako kritiku, ale jako konstatování faktu. Mnoho lidí včetně mě si po těch novinkách myslelo, že kuželová soukolí jsou opravdu od Herzogu. Někteří po rozlámání ruského soukolí pak marně sháněli to neexistující německé.
Ty povolující se nebo ustřižené šrouby ozubeného soukolí jsou u ročníků 2007 a částečně i 2008 taky poměrně rozšířené a kvůli devastujícímu dopadu stojí za preventivní rozborku rozvodovky, výměnu za pevnostní a podlepení závitu.

Na vlastní kvalitu Uralu si nestěžuji. Sice bych ocenil třeba to soukolí, na které bych se mohl 100% spolehnout, kvalitnější ložiska a hlavně povrchovou úpravu, jenže v Irbitu nemůžou dělat vše dokonalé, protože už by se dostali s cenou moc vysoko.
S tou neexistující antikorozní ochranou podezřívám rusy, že neznají sůl, že se v Rusku silnice nesolí. Se čtvrt století starou Hondou jsem najezdil spoustu km v zimě ve slaný břečce i sněhu a kromě odkrytých závitů mi tam nikdy nic nerezlo. A přitom je lak na mnoha místech narušen od četných jízd v terénu. Na Uralu se mi slaná vlhkost dostala mnohde pod neporušeně vypadající barvu, tam to kompled podrezlo a já pak odlupoval celé velké kusy laku. A to jsem mnoho zachránil tím, že jsem skoro celou motorku před zimou nastříkal voskem na podvozky aut (na Němcovo doporučení). Lak na sajdě a blatnících je snad nějaký smalt. Je hrozně křehký a nepružný, snadno se rozbije a odloupne. Na druhou stranu se to ale dá brát jako pozitivum - lak sice moc nevydrží, ale o to dřív si to člověk může dát do takové barvy, jaká se mu líbí :-)

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Jirka-MT9 » 29 bře 2011, 23:08

Dlouhý a krátký rám se opravdu u K750 dělal. Do krátkého rámu se prý nevešla převodovka se zpátečkou a je tam rozdíl v délce kardanu. Co se týče typů, tak je to popsané na www.dnepr.cz v historii závodu. 750 SV se dělaly dost dlouho a hodně modifikací. 650 začínaly typem MT9 (6V dynamo, předstih se mění páčkou - nemá aut. regulaci, jednovývodová cívka s rozdělovačem) , následuje MT10 (již 12V alternátor, dvouvývodová cívka, aut. regulace předstihu, dvojsedlo vcelku, zadní stupačky se sklápí kolmo - hodně podobný MT11) , pak MT11 a MT16 - hodně podobný MT10, jiné přepínače na řidítkách, zadní stupačky se již sklápí šikmo. Docela hezky to je zpracované i zde http://www.kolyaska.pl/modele.html .

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Ivo » 29 bře 2011, 20:05

Káčko mi jezdí taky dobře :) Ze začátku jsem tam ale válčil s karbcema a tak s palcem :) Ale po pár úpravách...
O dlouhém a krátkém rámu slyším poprvé... S SV motorem se dělalo víc typů, já mám třeba ještě MT-13, jedná se o motorku s pohonem sajdy a hranatou nádrží, ale jinak je to jako Káčko... Až na blatníky, světla apod. :)

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od bobanbob » 29 bře 2011, 19:54

to bud rád :D
Doufám že až dodělám své Káčko dopadnu stejně :D

Mimochodem nechtěl by sem někdo hodit soupis modelů dněpr jak šly po sobě??? hlavně mě zajímá u jakého modelu se přešlo z 750-SV na 650 OHV. a taky jsem někde četl že je krátký a dlouhý rám ?? mohl by někdo doplnit mé chabé znalosti ,? :D čím dál víc totiž pochybuji že mám K-750 . :cry: nemám zadní blatník s pantem ale světlo má s Káčka . na blatníku na side jsem měl světla z blinkrama ale na prasáka dodělávaný . v origo barvě jsou vytlačený obrysy světel s Káčka . jsem z toho blázen :D je to bastard jako prase? :D

Předem dík.

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Ivo » 29 bře 2011, 19:38

Za ty numera se prodává proto, že to je prakticky zakázková výroba. Kdyby se jich sypalo 1000 měsíčně, jako dřív, je jasné, že cena bude jiná. Myslím ale, že většina majitelů ví co chce, když si Urala pořizují... Navíc, pokud se podíváš, na speciální stavby motorek se sajdou v zahraničí, tak cena Urala je ještě proti nim nízká :D Co se týče podtlaků na Uralech... Naposeldy jsem je ladil v roce 2009 na brzdě. Od té doby, jsem je akorát čistil. Jezdí mi to v pohodě Jaro, léto, podzim, zima. A zapalování na nových Uralech? On s ním někdo má problém??? Já s ním měl problém jen jednou. A to hned na začátku, protože předchozí majitel se v něm vrtal. A došlo k jeho poškození. Po opravě o něm nevím a jen jezdím.

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od bobanbob » 29 bře 2011, 19:31

[quote="Ivo"]Jasně, ale ukaž mi japonskou motorku, která jezdí přes řeku, těžkým terénem apod. Jasně, má své chyby, které je potřeba vyřešit... Povrchová úprava je strašná, to souhlasím... Ale když si vzpomenu na své japonce, tak jim taky nebylo moc příjemné v dlouhém dešti, nebo v zimě...[/quote

To je jasný ..

Ale na karburátory. zapalování a blatníky terén vliv nemá .. teda pokud nedojde ke kolizi nebo nasátí vody do sání.

to by nevydrželo nic :D . Neřekl bych ani slovo kdyby Ural stál 100 000. Kč ale za ty numera za který se to prodává ????

Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma

od Ivo » 29 bře 2011, 19:25

Jasně, ale ukaž mi japonskou motorku, která jezdí přes řeku, těžkým terénem apod. Jasně, má své chyby, které je potřeba vyřešit... Povrchová úprava je strašná, to souhlasím... Ale když si vzpomenu na své japonce, tak jim taky nebylo moc příjemné v dlouhém dešti, nebo v zimě...

Re: ivo

od bobanbob » 29 bře 2011, 19:19

Mno pokud se nemýlím tak jsi myslel americké HD . to sou olejničky od nepaměti .. :D

Mno a stou kvalitou Uralů s tebou nesouhlasím . Třeba mě by vadila kvalita povrchové úpravy . kámoš má 1.5 roku starý Tourist . spoje plechů na blatníkách a side jsou orezlý jak na mém 40 letém Káčku. v uralu bych jim to omlátil o hlavu. Nechápu proč ve fabrice nemaj vanu s kyselinou a vedle ní druhou s kvalitní základovkou a to ani nemluvím o karosářském tmelu.
Další věc je zapalování a karburátory .. jsme v 21 století a u uralu je pořád potřeba něco doštelovávat zima leto a podobně.
Ural je super motorka jen je škoda že takovéto věci které není žádný problém odstranit .dle mě i bez velkého navíšení nákladů !!! Jim zcela zbytečně kazí jméno :cry:

A stou konkurencí z japonska německa atd... 11 let jsem patřil mezi vyznavače rychlé jízdy . Tisíce najetých kilometru na japoncích a závěr ... destičky olej a benzín .. max jednou za rok ladění podtlaků a hladin v karburátorech jen z důvodů dobrého pocitu ... jiná věc je DUCATI a jejich desmodromický rozvod ventilů a jeho časté adrahé ladění ale to už jsme někde jinde .
Ps jsem příznivec ruských motocyklu ale kdo říká že se jim křivdí... se já neshodnu.

Nahoru