Převrácení sidecaru při couvání

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Převrácení sidecaru při couvání

Re: Převrácení sidecaru při couvání

od Oněgin » 12 čer 2011, 22:30

Hmm, slušná "bouda". Já jsem flekáče položil jen na bok. Tohle už chce trochu fištróna.

Re: Převrácení sidecaru při couvání

od Wan-Chuan » 15 dub 2011, 16:59

Že jsem takovej drzej...

Co to že mu to tak "..Plivlo.." a pak už jen odtah ?

Re: Převrácení sidecaru při couvání

od Michal » 15 dub 2011, 14:10

Geometrie přední vidlice. Když jedeš dopředu, styčná plocha gumy se zemí je až za osou krku řidítek, to táhne řidítka do střední polohy. Když couváš, tak ta plocha je před osou a snaží se dostat za ní, což ti řidítka táhne do rejdu. Zatímco při jízdě dopředu se při náklonu na bok motorka snaží zatočit tím směrem, kam jsi nakloněn a tím snížit náklon, dozadu to drží řidítka pořád v tom dorazu. Motorka se v náklonu vůbec nesnaží srovnat. Když k tomu začneš brzdit, setrvačnost pohybu se tě snaží převrátit ještě víc.

Převrácení sidecaru při couvání

od Němec » 15 dub 2011, 11:34

Když sem na jejich vyjížďku koukal nedávno poprvý na videu, kde přičina crashe nebyla, tak jsem myslel, že to frantík překulil v levotočivý, a ono prd...couval a ve svahu to okulil :D
pravda teda je, že je to při couvání lehce nestabilní - zkoušel jsem jedzit po dvou na zpátečku na letišti a je to docela o držku :)
viz 4:10 :lol:

Nahoru