Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr 16.

Pravidla fóra
Individuální prodej a poptávky všecho souvisejícího se sovětskými stroji.
Pro zachování přehlednosti prosím dodržujte následující pravidla:
-Pokud s tím obchodujete, použijte prosím další sekci, je to zdarma.
-Název tématu začínejte písmeny "P:" (prodám), nebo "K:" (koupím), případně "V:" (vyměním).
-Následuje vždy název prodávané věci. Pokud je věcí víc, tak souhrnné označení (např "Díly MT11/16").
-Do textu inzerátu rozepište jednotlivé prodávané věci na řádky pod sebe, za ně uvádějte buďto cenu, nebo "dohodou". Všechny nabízené díly uvádějte do jednoho inzerátu.
-Používejte tlačítko "Upravit" pro inzerátu dotazu - přidávání dalších položek.
-Kdykoliv některý díl ze seznamu prodáte, dopište na řádek na něj "PRODÁNO", nemažte jej.
-Pokud prodáte všechny položky inzerátu, editujte název inzerátu a nahraďte "P:" označením "PRODÁNO:". Případně "KOUPENO:", pokud to byl poptávkový inzerát.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr 16.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od zdeněk » 18 lis 2014, 13:21

Tak Ivane,

jedem pro něj :mrgreen:

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Pavel Kučera » 18 lis 2014, 12:34

Lidi, nechte Ivana žít! :P

Pokud si dobře pamatuji, vedeme spolu rozmluvy o koupi nového Urala snad 5 let, vždy je to dlouhý rozhovor a z mé strany pravidelně končí konstatováním, aby si to dobře promyslel a nic neuspěchal.

Je to jedna z mých filosofií prodeje, nikdy nikomu motocykl nenutím, musí přijít sám s pevným rozhodnutím, že jej chce a to hned. Majitelé nových Uralů ví, jak je "těžké" si u mě motocykl objednat. Musí projít prověrkou, je jim rozmlouván, je naznačováno, že motocykl s postranním vozíkem je strašná kombinace. Teprve pokud je shledána jejich víra neoblomnou, je jim motocykl prodán. Výsledkem prověrky je zanedbatelný prodej ojetých motocyklů Ural, zakoupených u nás. Prostě si jej nechávají na věčné časy (téměř).

Jen pro info, Ivan si objednal poslední volný Ural Tourist SWD černý s linkou s karburátory. Žádný další již do Evropy nedorazí, nikdy. Doufám, že neprozrazuji žádné tajemství. Už stojí na dílně.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Dněprák » 17 lis 2014, 09:56

Sleva - Dněpr 16 sleva na 70 000 Kč

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Dněprák » 11 lis 2014, 06:49

Motor BMW - prodáno. Zájemci o další díly, napište požadavky.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Dněprák » 05 lis 2014, 06:34

panther píše:teda Ivane,víš ,že si potom budeš muset změnit přezdívku??? :D
Snad to nebude tak horký, Dněpra jsem měl, teda ještě pořád mám , nezanevřel jsem na něj. I když párkrát mě pěkně potrápil. Ale to k této motorce patří.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Jirka veteran » 04 lis 2014, 20:17

Dovolim si reagovat na příspěvek Michala.
Urala,ale jakoukoliv ruskou motorku si může každý přetvořit k obrazu svému a tím docílí daleko větší spolehlivosti,dobrých tvrdých ventilu se prodává hafo(když tak se dají upravit,a vůbec nemusí byt bimetalicke),stejně je to u sedel,vodítka taktéž a není problém na ne dat gufera.Kroužky se dají lehce sehnat od různých výrobců.Co se týká válců opět není problém nechat si vyrobit vybrusovy píst,krouzky se také určité sehnat dají,píst se da sehnat jak odlevany tak kovany jen pozor na výrobce někdo dělá ovalitu rozpínáním pístu sroubem a to tedy není vubec správně,nevím zda by se dal válec vyvlozkovat-zda tam je dost materialu,jen ta klika to je tedy vynález jako hrom-ale i to by šlo určité renovovat. Takže opravit se da skoro vše,jenže dnes se to prostě nenosí,dnes je in vše měnit a kdyz vyrobce nenabizi nahradni dily tak se to proste vyhodi,postupně už lide nebudou umět opravit nic.Za mých ucednickych let se opravovalo tedy renovovalo skoro všechno.
Já bych tedy do ruského stroje nedal němce nikdy,radši si upravim rusa.Rusovi a nejen jemu,se musí vyhovět,dobrý a čistý olej je základ,servisní intervaly jakbysmet a když potřebuje vyměnit vodítka tak to prostě budu dělat,od toho ten rusky stroj mám. Mám i jiné motocykly,ale do nich leju jen benzin a občas vyměnit olej a filtry,je to hezké ALE......rus je obzvlášť vhodný kamen k tesání,na něm se člověk
může vyřadit a o tom to je!

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od panther » 04 lis 2014, 19:39

teda Ivane,víš ,že si potom budeš muset změnit přezdívku??? :D

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od zdeněk » 04 lis 2014, 00:23

Michale při implementaci motoru BMW R100 jsem měl stejné úvahy (vydrží origo spojka to namáhání). Pro jistotu jsem koupil obložení Ferodo s co největší sílou obložení (použit unašeč z Moskviče 408). Při první testovací jízdě jsem nebyl schopen vycouvat z garáže (klouzala spojka). BMW používá membránovou spojku, která má tu zázračnou vlastnost, že čím je tenčí obložení tím vyvíjí větší přítlačnou sílu. Takže jsem začal ubrušovat obložení až do okamžiku kdy začala spojka spolehlivě fungovat. Na této spojce mám najeto asi 8000 km a spojka nevykazuje žádné opotřebení (díky velkému točivému momentu motoru není potřeba při těžkých výjezdech používat spojku).

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od hipik634-750 » 03 lis 2014, 20:57

Zdenda po ruskym zpusobu pod nim rozdela ohynek :)

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Michal » 03 lis 2014, 20:48

Teď to skoro zní, že motor Ural 750 je na nic. To zase ne. Sice není zrovna silný, ale je provozně spolehlivý.

Není to teda BMW, kde 100.000km jen měníte olej a seřizujete ventily (případně vyměníte rotor alternátoru) ale neumírá náhle a bez varování jako Dněpr. V Uralu dostatek věcí, ve kterých se budete vrtat častěji než v motoru. Je to ale pořád motor technologicky z roku 1930, z čím souvisí nároky na údržbu vycházející z primitivního technického řešení. To konstrastuje s BMW, které má zhruba od roku 80 nikasil a bimetalické ventily.
Ural 750 asi do roku 2007 včetně má měkké ruské ventily, sedla a vodítka bez gufer. Přestože používám náhražku olova, jednou ročně (8.000-10.000km) sundávám hlavy a vždy najdu minimálně jeden netěsný ventil co potřebuje zabrousit. Vodítka sice vydrží 2x-3x tolik co Dněpří, ale po 30 tis km (s aditivem) už jejich středně velká vůle stačí na rychlé špinění oleje splodinama a nějakou tu spotřebu oleje. Slyšel jsem o případech, kdy se vyběhaly mnohem dřív. Nevím, do kterého roku se používaly ruské pístní kroužky (v 2005 jsem je měl), ty už po 10.000km netěsní a jste rádi za tlaky 6 atmosfér. Velmi hlučná ruská rozvodová kola je doporučeno vyměnit za hlučná kola od Herzogu (z výroby od 2007).

Koupí Uralu od roku 2008 výše jste všeho tohohle ušetřeni.

Nevýhoda je, že na Ural 750 se nedělají výbrusové písty (stav mě známý před 2 lety), převrtávkové písty na 850ccm se už také neprodávají, protože dle slov výrobce všem co je měli, umřela slabá klikovka, tak jediná možnost opravy při poškození nebo vyběhání je nový válec. Už si nepamatuji, jestli mě nový jeden válec s pístem stál 8 nebo 12 litrů. Kolik vydrží válec a kolik archaická lisovaná klikovka, nevím. Pro běžného uživatele, co to nedrtí furt v těžkém terénu ani nejzdí kolem světa je to ale spousta let. Já teda až budu mít vyběhané válce a vylágrovanou kliku (čepy nejdou vyměnit, jsou součástí odlitku ramene, nová klika stoji 15 litrů) nebudu dělat generálku za desetitisíce, ale za stejný peníze naimplantuju rovnou R100.

Zbývá spojka, která je po všech stránkách k ničemu a pro dlouhodobou bezproblémovou funkci je potřeba ji kompletně předělat. Zde musím říct, že nevím co vydrží spojka BMW, která není dělaná pro provoz se sajdou.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Dněprák » 03 lis 2014, 15:16

Ahoj Zdendo.
Dík za nabídku, ale teď už je to jedno. Budˇ to bude dobrý nebo ne.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Davy » 03 lis 2014, 11:39

Teda, tys me vydesil. Sem se lek ze koncis s motorkama.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od zdeněk » 03 lis 2014, 09:49

Ahoj Ivane. Pro vyzkoušení jízdních vlastností podvozku Ural 750 SWD Ti mohu zapůjčit svého Burala. Vyladěný motor Ural 750 k maximální dokonalosti mám uložený v regálu :D

Hodně dobrá varianta kterou používá Rudla je kombinace Urala 750 s diferenciálem (Ural 650). Nehodí se do hodně těžkého terénu (bahno a hluboký sníh) ;)

Pro Michala: zimní starty BMW doopravdy nesvědčí ale už vím jak na něj :mrgreen:

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Němec » 03 lis 2014, 09:10

tak ono není moc co hájit, výkonově a zrychlením bych to přirovnal ke svojí ex škoda 105L nebo jawa 350/634 - jede to, ale na nějaký padání brady nad výkonem to zkrátka není. pro mě osobně jsou největší nuda přesuny po dálnici a silnicích 1. třídy s hustým provozem - tam není moc šance vzhledem k nízkýmu výkonu na nějaký bezpečný předjetí, pokud jedu např. 90, tak už tam téměř není rezerva. maximálku jsem kdysi změřil kolem 115 podle gps, tam už se ale nedá moc mluvit o bezpečnosti vzhledem k mrzkým brzdám.

jednotlivý chyby motorky už nevypichuju, podle mě je třeba tuhle motorku brát komplexně - závady a chyby nějaký jsou, na druhý straně to vynahradí zážitky z ježdění - ale protože lidi si rádi pamatujou jenom to špatný a dobrý je nezajímá, tak okukujícím tazatelům většinou říkám spokojenost a závady z rukávu nesypu.

měl jsem dr 750 a transalpa a ten výkon a maximálka mi občas chyběj, ale zase na urala hodím ženu, malou,nafukovací člun a jedem na koupák nebo jen tak na výlet mezi loukama za barákem, tohle jsou ty malý velký radosti, pro který člověk spoustu nedostatků uralu odpustí.

bez svezení ti dle mě slovní srovnání neřekne jestli Ti ten motor bude stačit nebo ne.

Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr

od Dněprák » 03 lis 2014, 06:33

Myslel jsem, že se ozvou majitelé Uralů, kteří budou hájit motory ve svých motocyklech a ono nic. Kromě Němce, který zareagoval. Bohužel přesto, že se pohybuji okolo těchto strojů od roku 2007 nikdy jsem žádný Ural neřídil, takže porovnávat nemůžu. Rozdíl mezi motorem BMW a Dněprem je značný ve prospěch BMW po všech stránkách. Kromě již zmiňovaných špatných startů v zimě. Takže až se na Uralu svezu, bude to buď velké zklamání a nebo budu v mezích možnosti spokojen. Potom budu mít možnost porovnat všechny tři varianty po všech stránkách.

Nahoru