od Michal » 29 dub 2019, 22:54
pejsek32> Spousta věcí mi tu zní divně.
K750 ani Dněpr nemá z výroby VIN, jen krátké sériové číslo. VIN tomu přidělil až úředník v ČR nebo jinde v EU. Nevím tedy, jak na tom jsou exportní verze Dněprů, zda neměly VIN z výroby. Nevím, od kdy mají VIN Uraly. Ural jen se sériovým číslem rámu může mít klidně stejné číslo, jako K750, pokud mají stejný počet číslic. Narozdíl od VIN není zaručena světová unikátnost čísla, jde o výrobky dvou různých továren, co spolu nic nesdílely.
Má K750 vůbec mít z výroby číslo rámu? Někde jsem slyšel, že má jen štítek s číslem. A ten je ještě šroubovací. Ale mám to jen z doslechu. Číslo rámu tam mohl vyrazit někdo až v Evropě, protože úřednímu šimlovi se spousta zvláštností cizí produkce vysvětluje těžko.
Tedy štítek je přišroubovaný určitě, to mám stejně i na Dněpru r.v. 2002.
Papíry u stroje z Ukrajiny? Polovina Dněprů (a všechny skůtry), co jsem na Ukrajině viděl jezdit, neměla SPZ. Na Ukrajině papíry neřeší, po normálních silnicích s tím nejezděj. A také většinou chyběla světla a vůbec vypadaly jako absolutní šrot, co maj místní na vození dřeva z lesa a sena z pole. Bez čeho to ještě nějak jede, to se neopravuje a když už to nejede, dobastlí se to aby to ještě chvíli nějak jelo. Do Polska se to přiveze jako šrot, rám zvlášť, motor zvlášť. Poláci z náhodně vybraných dílů z hromady šrotu složí motorku tvořenou díly všech modelů a ročníků, KMZ a IMZ dohromady. Na stojáka to nastříkají na zeleno i s pneumatikama a voila, generálka je hotová. V čechách na burze to někdo koupí.
Pokud by to papíry mělo, určitě neřešili oficiální vývoz, takže jsou spíše formální překážkou.
pejsek32> Spousta věcí mi tu zní divně.
K750 ani Dněpr nemá z výroby VIN, jen krátké sériové číslo. VIN tomu přidělil až úředník v ČR nebo jinde v EU. Nevím tedy, jak na tom jsou exportní verze Dněprů, zda neměly VIN z výroby. Nevím, od kdy mají VIN Uraly. Ural jen se sériovým číslem rámu může mít klidně stejné číslo, jako K750, pokud mají stejný počet číslic. Narozdíl od VIN není zaručena světová unikátnost čísla, jde o výrobky dvou různých továren, co spolu nic nesdílely.
Má K750 vůbec mít z výroby číslo rámu? Někde jsem slyšel, že má jen štítek s číslem. A ten je ještě šroubovací. Ale mám to jen z doslechu. Číslo rámu tam mohl vyrazit někdo až v Evropě, protože úřednímu šimlovi se spousta zvláštností cizí produkce vysvětluje těžko.
Tedy štítek je přišroubovaný určitě, to mám stejně i na Dněpru r.v. 2002.
Papíry u stroje z Ukrajiny? Polovina Dněprů (a všechny skůtry), co jsem na Ukrajině viděl jezdit, neměla SPZ. Na Ukrajině papíry neřeší, po normálních silnicích s tím nejezděj. A také většinou chyběla světla a vůbec vypadaly jako absolutní šrot, co maj místní na vození dřeva z lesa a sena z pole. Bez čeho to ještě nějak jede, to se neopravuje a když už to nejede, dobastlí se to aby to ještě chvíli nějak jelo. Do Polska se to přiveze jako šrot, rám zvlášť, motor zvlášť. Poláci z náhodně vybraných dílů z hromady šrotu složí motorku tvořenou díly všech modelů a ročníků, KMZ a IMZ dohromady. Na stojáka to nastříkají na zeleno i s pneumatikama a voila, generálka je hotová. V čechách na burze to někdo koupí.
Pokud by to papíry mělo, určitě neřešili oficiální vývoz, takže jsou spíše formální překážkou.